BluePink XHost |
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
Buletin informativ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buletinul informativ (Legea 544/2001) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Comunicate de presă: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Conform
art. 5 (2) din Legea nr. 544/2001, autoritatile si institutiile publice au
obligatia sa publice si sa actualizeze anual un buletin informativ care va
cuprinde informatiile de interes public. Ne dorim ca acest buletin informativ
să constitie o sursă reală de informare pentru toate persoanele interesate. Art.
5 (1)
Fiecare autoritate sau instituție publică are obligația să comunice
din oficiu următoarele informații de interes public: a)
actele
normative care reglementează organizarea și funcționarea
autorității sau instituției publice; b)
structura organizatorică,
atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de
audiențe al autorității sau instituției publice; c)
numele și
prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției
publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor
publice; d)
coordonatele de contact ale
autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea,
sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de
Internet; e)
sursele financiare, bugetul
și bilanțul
contabil; f)
programele și
strategiile proprii; g)
lista cuprinzând documentele de interes public; f)
lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate,
potrivit legii; (2)
Autoritățile și instituțiile publice au obligația să publice
și să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde informațiile
prevăzute la alin. (1). Comunicate de presă:12-10-2016Miercuri, 5 octombrie 2016,
Guvernul României a aprobat Hotărârea Guvernului nr. 725/2016 privind
modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.153/2001 pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 34/1998 privind
acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor
române cu personalitate juridică, care înființează și administrează
unități de asistență socială publicată în Monitorul Oficial al
României nr. 792 din 7 octombrie 2016. Începând cu acest an, evaluarea și
selecționarea asociațiilor și fundațiilor care solicită
subvenție de la bugetul de stat, se realizează de către comisia de
evaluare și selecționare, constituită la nivelul Agenției Județene
pentru Plăți și Inspecție Socială, în a cărei rază teritorială
își are sediul asociația sau fundația. Pentru anul 2017,
cererea însoțită de documentele solicitate se depune în pachet închis la
registratura Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție
Socială Bistrița-Năsăud (mun. Bistrița, str. L. Rebreanu, nr. 59),
până la data de 31 octombrie 2016, ora 16:30. Detalii cu privire la
cuantumul subvenției/persoană asistată, condițiile de
eligibilitate, categoriile de cheltuieli finanțate, documentația
solicitată, precum și criteriile de evaluare prevăzute de către actul
normativ susmenționat, se regăsesc la adresa: Informații suplimentare
legate de programul de subvenționare al furnizorilor de servicii sociale
pot fi obținute și de la sediul Agenției Județene pentru
Plăți și Inspecție Socială din mun. Bistrița, str. L.
Rebreanu, nr. 59, la numerele de telefon 0263232224, 0263213753, 0263232409
sau la adresa: http://ajpsbn.xhost.ro/anunturi/2016/subventii.pdf 30-03-2016Agenția
Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud
a primit de la Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud,
în luna martie 2016, situația frecventării cursurilor de către copiii cu
vârstă școlară din familiile beneficiare de alocație pentru susținerea
familiei, pentru semestrului I al anului școlar 2015-2016. Astfel, la
nivelul județului nostru: - 1.768 elevi au avut între 1 9 absențe nemotivate pentru
care nu se aplică o diminuare - 297 elevi au avut între 10 19 absențe nemotivate pentru
care se aplică o diminuare de 20% - 14 elevi au avut 20 de absențe nemotivate pentru care se
aplică o diminuare de 50% - 229 elevi au avut peste 20 de absențe nemotivate pentru
care se aplică o suspendare pentru maxim 6 luni. Începând cu drepturile plătite în luna martie 2016 pentru luna
februarie 2016, cuantumul alocației pentru susținerea familiei a
fost diminuat de la un total de 47.134 lei la 36.273 lei pentru 237 familii,
astfel: -
pentru 2 familii cu 60%, -
pentru 13 familii cu 50%, -
pentru 14 familii cu 40%, -
pentru 208 familii cu 20%,
pe o perioadă de 3 luni. Pentru
198 familii cuantumul alocației pentru susținerea acestora, în sumă
totală de 42.781 lei a fost suspendat ca urmare a
înregistrării unui număr mai mare de 20 de absențe nemotivate de către
copiii acestora sau datorită abandonului școlar, până la următoarea
situație transmisă de ISJ, dar nu mai mult de 6 luni. Comparativ cu semestrele anterioare situația se prezintă
astfel:
ANEXĂ la comunicatul de presă din 30-03-2016 Cuantumuri alocație pentru susținerea
familiei începând cu 01.11.2014
Alocația
pentru susținerea familiei se acordă pe bază de cerere și declarație
pe propria răspundere însoțită de actele doveditoare privind componența
familiei, veniturile acesteia, lista bunurilor mobile și imobile, precum
și suprafețe de teren, animale și păsări a căror valoare netă
de producție anuală nu depășește suma de 2.500 euro/familie și
adeverințe privind frecventarea cursurilor școlare de către copiii
aflați în întreținere, care se înregistrează la primăria de
domiciliu sau reședință, cu obligația reactualizării declarației
din 3 în 3 luni după stabilirea dreptului la alocație. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||